Senin

Cara Penyediaan Minyak Dagu

 Cara Penyediaan Minyak Dagu

Pendedahan ini yaitu untuk mengelakkan orang melayu kita juga sebagai orang Islam menjauhi pemakaian Minyak Dagu. Minyak Dagu terdapat banyak step mengikut keberkesanannya. Mungkin saja ada berasumsi benda ini cuma Lemak Dagu sahaja yang dipakai, namun ini yaitu satu pendedahan sahaja juga sebagai bahan bacaan untuk kita kongsi berbarengan.

Minyak dagu yaitu hidup kerana ada jin yang menumpang atau menjaganya. Sesetengah pendapat menyampaikan bahawa minyak dagu dijaga oleh qarin. Sejauh mana pendapat ini, wallahu alam bissawab.

Ianya diiuji ‘hidup’ yaitu berjin dengan mengikat seutas tali serta ajukan pertanyaan soalan. Jawapan untuk soalan mestilah Ya atau Tak kerana botol ini bakal berpusing.

Beberapa bahan yang dipakai untuk bikin minyak dagu
1. Minyak Dagu Wanita yang mati memiliki kandungan (Diharuskan ada janin dalam rahimnya). Dalam bhs siam di panggil (Thai CHARM BABY Nam Man Prai Oil)
2. Tujuh type abu mayat yang dari tujuh tanah perkuburan.
3. Minyak Dagu orang yang dibunuh dengan kejam.
4. Minyak Dagu Kokang. (sejenis monyet).
5. 108 type herba yang memiliki manfaat juga sebagai penarik (pemikat serta pengasih).
6. Anjing hitam

Beberapa bahan ini hanya separuh bahan yang dipakai untuk bikin minyak dagu. Demikian mengerikan serta akhirnya juga sungguh mempesona kerana perjanjian iblis serta syaitan yang bakal menyesatkan manusia jadikan minyak ini berkuasa. Beberapa bahan ini bakal dipuja hingga minyak ini jadi Minyak hidup, Oleh itu setiap saat bln. mengambang minyak dagu yang asli bakal minta darah tuannya untuk sistem isi awal mulanya. Anda seluruhnya janganlah hairan bila Minyak Dagu ini akan tidak berkurangan walaupun setitik juga. Setiap saat bln. penuh mengikut kalendar Pindah iaitu pada 14, 15 serta 16 hari bln.. Saat sebelum didedahkan manfaatnya terlebih dulu didedahkan dahulu cara pemakaiannya. Pemakaiannya nyaris sama juga dengan Minyak Pengasih yang lain iaitu ditempatkan di jari sedikit serta lalu di sapu ke bulu kening dan sebagainya ke rambut dan diniatkan maksud serta hajat di hati pemakai yang menggunakan minyak yang nyatanya sesat lagi menyesatkan ini.

Minyak dagu juga ada gred
Gred pertama dari orang yang mati sama. Minyak ini sulit sembuh kurun waktu yang singkat tergantung pada gred minyak dagu serta kaedah membuatnya
Gred ke-2 juga dari sembelihan beruk, monyet atau kokang. Yang ini dapat bisa sembuh meskipun agak kuat kesannya. Kesannya seperti ‘terlajak perahu bisa diundur.
Yang paling murah pulak dari type anjing hitam. Minyak ini suka sembuh iaitu terkecuali ruqyah, satu diantaranya mandi air tanah.

Umumnya minyak dagu yang asli datang dari siam serta utara semenanjung. Ia sangat sulit dibawa semasa hujan. Bila mau membawa semasa hujan butuh disimpan didalam suatu hal yang neutral. Yang memiliki sangat waspada semasa membawa menyeberangi sungai serta menghindari merentasi lautan. Bila minyak ini tak dipakai ia bakal disimpan ke tanah untuk mengelakkan disambar petir. Ada rahsia tentang minyak dagu ini untuk mengelakkan dari disambar petir. Cuma bomoh siam ranking tinggi yang bisa melakukannnya. Minyak dagu ini kekuatannya tergantung pada lokasi.

Pada manfaat minyak dagu
1. Membuat ikatan kasih dengan cara tak ikhlas.
2. Membuat jalinan kekeluargaan dengan cara paksa.
3. Membuat satu rangkaian yg tidak bakal putus.
4. Membuat satu pakatan kemusnahan.
5. Membina satu institusi yang kukuh zahirnya namun rapuh pada basic batinnya.

Tanda-tanda orang yang terkena Minyak
di kesan, apabila anda memiliki tanda-tanda dibawah ini :
1. Terasa ketertarikan serta kasih yang mendalam pada si pengamal minyak dagu itu.
2. Amalan beribadah pada Allah makin kurang, jadi kurang penghayatan (tak khusyuk)
3. Teringat-ingat serta cinta yang mendalam pada si pengamal itu.
4. Bisa saja semua uang, harta serta maruah diri tergadai angkara minyak dagu.
5. Tubuh sentiasa sakit menyucuk-nyucuk, anggota merasa panas, dapat semua tubuh atau sebahagian dari pada tubuh, tubuh merasa kebas serta sebagainya
6. Perasaan jadi resah serta gelisah, tak bisa tidur malam, kerap punya mimpi yang jelek serta mengerikan, ada lebam-lebam bewarna biru seperti terkena tokok ditempat-tempat spesifik pada tubuh
7. Orang yang dianiayai bakal jadi hilang ingatan, hilang ingatan, tak siuman, mereng serta seumpamanya
8. Kerap meracau-racau, ketawa mengilai-gilai atau bercakap seseorang diri.
9. Alami sakit kepala samping samada di samping kanan atau kiri.
10. Rahim merasa sakit serta kadang-kala merasa seperti akan jatuh
11. Tubuh merasa berat seperti ada benda diatas belakangnya serta kadang-kala merasa seperti ada suatu hal yang mencakar-cakar belakangnya.
12. Kulit gatal/merah di tempat yang dicalit.

Tingkatkan dampak seks
Kombinasi minyak zafaran serta kasturi hitam

Cara tahu terserang minyak dagu
Ini cuma sebahagian sahaja tanda-tanda terserang minyak dagu, dengan cara biasanya namun untuk yang telah terkena itu atau pura-pura anda tak terserang, suka sahaja akan kesan.

a. Cuba bersolat untuk yang muslim
b. Untuk bukanlah muslim apabila bangun pagi cuba pandang cermin, bila anda saksikan muka anda sendiri berarti anda selamat, serta seumpamanya anda ternampak orang lain, jadi berhati-hatilah.
c. Bila senantiasa mimpi senantiasa bersetebuh dengan orang yang sama, berarti ADA POTENSI.

Rawatan
1. Minum air zam zam lalu di bacakan Ruqyah Syariyyah satu session sepanjang tiga hari
– Pesakit bakal muntah atau pening atau pengsan.
2. Mandi serta minum air kelapa (Air Kelapa adalah penawar semua pengetahuan pengasih nusantara)
3. Buang seluruhnya barang pemberian (wangi-wangian, pakaian, gelang, rantai, surat dan lain-lain)
4. Pesakit sentiasa mengamalkan surah an-nas 70 kali sehari-hari bila-bila saat.
5. Bekalkan zikir pada pesakit untuk selepas solat (atau apabila masuk saat solat untuk wanita yang datang bln.) sejumlah 100 kali. Zikirnya :

لَا إِلَه إِلا اللهُ وَحْدَهُ لَا شَرِيْكَ لَهُ، لَهُ المُلْكُ وَلَهُ الْحَمْدُ وَهُوَ عَلَى كُل شَيْء قَدِيْر
Disqus Comments